16 juuuli

Häromdagen gratulerade jag min bror för att han kommit in på den utbildning han ville.
Idag gratulerar jag charmtrollet, Anders, för samma sak.

Har nästan precis kommit hem från biobesöket i alla fall.
Det var mysigt, och filmen var bra.

Jag längtar så mycket.
Efter saker som faktiskt kommer snart.
Lite ledighet, party, kolmården, sistaminutenresan, kräftskiva och ja..
Det räcker för nu.

Äh, jag hade nog inte så mycket att skriva. Jag har så mycket runtomkring att det som är inuti inte hinner växa sej så starkt att det måste komma ut. Jag vet inte om det är bra eller dåligt.
Men nu ska jag gå och lägga mej, så jag kan jobba min dag imorgon innan jag får långhelg!

Goder afton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0