update.

Nu ska ni få se. Jag har fotograferat lite i min nya lya, men inte kunnat uppdatera med bilder här, eftersom jag inte har varken dator eller bredband där ännu.

Här är mitt kök, mitt "vardagsrum" uppifrån och min tvätt som aldrig hann torka i tvättstugan. Väldigt intressant.

         

Utsikt nummer 1, mot havet till              och utsikt nummer 2, turning
                                            

Jag hade celebert besök av lillplutten och Malin häromkvällen, jättemysigt !
Miniplutten hittade sin stol, som är några storlekar mindre än normala stolar, och bar fram den till soffbordet, där den passade perfekt, och slog sej ner. Där satt han sen tills han blev för trött. Då hittade han en underlig ställning i soffan och på bordet som tydligen var ganska mysig.



Och så en bild, mest för min syskling, Elon, kolla så fint det blivit!
Fick nämligen den här "tavlan" till mina örhängen av henne i julklapp, och nu när jag hängt upp så många som fick plats, dvs inte mer än hälften eftersom jag äger och gör för många örhänge själv, så ser det ut såhär.
Otroligt vackert.

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja det var inte allt för varmt i klänningen. Men man fick värma sig med att dricka lite=) fin utsikt du har =)

2008-01-05 @ 13:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0