torsdag.

Jag ska inte skriva att jag varit i skolan idag, jag ska heller inte berätta att jag därefter varit på stadsbiblioteket och lånat en bok i ekonomi som jag behöver titta lite i. Jag ska absolut inte heller tala om att jag sedan var inom Akademibokhandeln för att inhandla boken om hur kommunens ekonomi fungerar, och sjävklart inte heller säga att jag sedan tog en busstur till pappa där jag nu sitter.
Tyvärr får ni heller inte veta att jag väntar på att pappas pannkakor ska bli klara, så att jag kan äta ett par snabbt innan jag sätter mej på bussen på väg till kockums där jag ska möta Malin så att vi kan träna lite.
Jag ska heller inte tjata om inflyttningsfesten som kommer att äga rum på lördag.
Nej, idag vill jag helst inte berätta någonting.

Idag ska jag bara vara tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0