tiiiisdag.

idag har jag minsann varit duktig igen.
varit i skolan, tränat, handlat.
på kockums tränar en pojke med de vackraste ögonen.
men hela han ser för övrigt ut som en uppumpad michelingubbe, och för er som inte förstår vad det betyder så ska jag skriva det i klartext: han är hemskt ful, har en konstig kroppsfigur och alldeles för stora muskler som ser ut som att dom ska explodera snart.
så otroligt dumt att slösa bort ett par så underbara ögon på en människa som förstör sin kropp, men det kanske inte hör hit.

nu sitter jag mest bara här.
och funderar på vad jag ska göra i en och en halv timme innan syskling dyker upp på celebert besök i malmö stad.
imorgon är det skola igen.
sedan ska vi minsann äta på Café Ceder mams, syskling och jag. Kanske har vi tur och får se herr bror dyka upp där också, men det vet man aldrig.

syskling ska förresten skaffa sej en katt, den allra sötaste.
vad hon ännu inte vet är att denna lilla murvliga figur mystiskt kommer att försvinna ifrån hennes lägenhet en morgon, eftermiddag eller kväll när jag varit på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0