svordomar.

Min mage gör ont. Något förbannat. Och så blöder det. Mer än det någonsin gjort förut.
Idag har jag varit på väg att svimma tre gånger i lägenheten, legat i soffan och känt mej döende och helt orkeslös, och sedan, efter flera timmars mentalt förberedande, lyckats ta mej upp och gå ut och ta bussen till far min. Och nu sitter jag här, men inte fanken mår jag bättre. Jag har ovanpå allt huvudvärk, eftersom jag fått höja medicinen som så trevligt har huvudvärk som vanlig biverkning vid högre doser.
Jag vill inte mer.
Magen tar kål på mej. Helvete.

Och när jag mår såhär kan jag inte låta bli att bli irriterad på alla andra som säger sej ha problem med en massa småsaker som egentligen bara handlar om att folk har fel attityder.

Jag blir arg på allt. Ni vet ingenting.
Och det värsta av allt är att jag är så satans rädd för att hamna på sjukhus igen att jag låter rädslan ta över, vilket gör magen automatiskt ännu sämre. Om jag hamnar på sjukhus igen, så kom och hälsa på, for fuck sake!

Lova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0