sjukligt sjuklig

Någonting är väldigt fel.
Det blöder i min mage, och ändå visade provsvaren ifrån blodproverna häromveckan ingenting dåligt alls.
Jag tappar hår, massor varje dag, och förundras nästan varje gång jag tittar mej i spegeln att det faktiskt finns hår kvar på mitt huvud.
Dessutom kliar det över hela kroppen, hela tiden.
Och, inte minst, mitt födelsemärke i ansiktet har det ännu en gång börjat växa en liten knöl bakom, och denna gången har det hänt samma sak under ett på min arm.

Imorgon ska jag till tandläkaren.
Efter det ringer jag till sjuksköterskan och beklagar mej.

Trots detta har jag, sedan jag flyttat, vunnit över en del dåliga vanor!
Denna dryck var i princip 99 % av all min kroppsvätska förut.
Nu är den möjligtvis 2 % av alla klunkar jag får i mej under en vecka.
Jag är stolt.

Helgen har varit.. händelserik. Det har varit mycket.
Igår firade vi systeryster som fyllt år. Det var kakor, tårta, mat, bus, skratt och allt sånt där som hör till vid födelsedagar.
Idag har min älskade mamma varit hos mej och hjälpt mej fixa mina gardiner.
Det blev så otroligt fint, att jag nästan kastade mej om halsen på henne. Dumt nog så lät jag bli.
Än är det visserligen inte för sent. Eftersom tandläkaren, som ligger på kirseberg, gav mej en tid tidigt imorgon på min lediga dag, så sover jag hos mams idag för att slippa springa upp alldeles för tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0