ord.

K- brunnar för kompis
men alla trampar på henne
hon som är min, vän
A-brunnar för Anna
för mej,
men jag ligger gömd under snö och syns inte

ibland är jag osynlig för henne
hon lämnade sitt jag vid havet, i havet
och lät det frysa till is förra vintern

ibland undrar jag hur hon då kan värma upp hela min värld

om vi kramas, mår vi bättre då ?

hur mycket porto skulle behövas för att posta ett hjärta ?
hur många frimärken behövs för att posta en själ ?


faller du så faller jag
nej nej NEJ!
faller du så står jag kvar
och hjälper dej upp igen.

hon sa "du får inte lov att hålla mej vid liv."
men jag höll hårdare än jag någonsin gjort
jag släppte aldrig taget

jag skickade mitt liv till henne dagen därpå.


Kommentarer
Postat av: Cemo

Haha! Det var fasiken inte långt ifrån...
Men så tittar han på en med sådana där söta, oförstående små bebisögon och det är väldigt svårt att vara arg då!

2008-01-13 @ 19:32:18
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0