om-möblering

Jag fick precis för mej att jag skulle möblera om lite grann, i brist på annat.
Det blev riktigt bra ska ni veta!
Men jag har fel sorts möbler har jag kommit på.
Soffbordet är för stort, tv-bänken för låg, och jag behöver ytterliggare en matta.
Annars är allt helt perfekt!

Pappa påminde mej förut om att det exakt på dagen idag är 7 år sedan farmor dog levde.
Och sedan inte fick göra det längre.
Jag kan inte förstå att jag fortfarande minns den dagen som om det vore igår.
När jag tänker på det kan jag nästan känna alla tårar längs kinderna igen, som om dom aldrig torkade, aldrig slutade rinna, aldrig upphörde att kännas.
Jag vet inte,
men var hon än är, så har mina tankar varit där
hos henne
mest hela tiden idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0