Nytt år.

Nyår i några väldigt få bilder.

   


För alla som vill veta så har jag precis klippt min kära fars hår. Jag är på besök i ett hus jag bott i från och till i hela mitt liv ungefär.
Men jag har inte längre ett rum här, dit jag kan gå och pyssla med grejer. Det är ett tomt rumt däruppe som det ekar i och som är mörkt, eftersom där inte ens finns en lampa att tända.

Jag får mest bara sitta i soffan vid tvn eller datorn och vara en gäst. Mer eller mindre.

Jag orkar inte åka hem ikväll, men det blir svårt att sova här om jag inte vill sova i en soffa som är jätteobekväm att sova i, eller om jag inte väntar till kanske fyra i natt när bror spelat klart x-box och ska sova och lägger mej i den soffan han har där nere
och nu fick jag ett sms om att han ändå ska ha sällskap så det går ju inte
pucko-Anna, dags för dej att åka hem
meeen, det är så satans ensamt där ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0