note.

Sitter och letar upp söta katter på blocket, men hittar ingen som passar mej
Kanske är jag för kräsen efter att ha haft världens bästa kattvän nu i mer än fem år.

Jag är så torr i ansiktet idag att man skulle kunna dra av stora hudflagor.
Nåja, nästan i alla fall.
Och min näsa är knallröd, ungefär som rudolf med röda mulen, eftersom jag är så snorig och snörvlig att jag knappt kan andas normalt

Jag måste ta en runda till apoteket
running out of medicine
och behöver panodil i mängder, tror jag

Kommentarer
Postat av: Cemo

Äääh... Hela förbannade Skåne är ju bara mörkt och så fruktansvärt tråkigt. Lika bra att bli ett med naturen tänkte jag.
Melankoli och missmod.

2008-01-02 @ 12:06:50
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0