men män.

och alla heter "2008" efter sitt namn på msn, som om det var en nyhet att det blivit ett nytt år
Ja, det är 2008 nu, ja, det är ett nytt år, ja, tiden går!
Ja, grattis.

jag har varit vaken alldeles för länge idag
suttit hemma och gjort mycket men ändå ingenting
jag har tvättat, långt senare än jag skulle, då någon snäll studentsjäl tog min tvättid som jag så duktigt gick upp ur sängen för att hålla
jag har städat lite, fixat lite, ordnat lite grejer, kollat present till världens bästa mamma som fyller år imorgon, och ja. jag har gjort en hel del.

men det är inte förrän mörkret lagt sej utanför
som jag vaknar till och lever vill leva 

Mm, så behöver man hjälp av en händig man med sina hyllor och så finns det ingen i närheten. 
Äjrik är på Lalandia av alla ställen. Kom tillbaka därifrån illa kvickt. 
Miccccchael vet jag inte var han är, jag har nog glömt fråga kom jag nyss på. 
Pappa är ute och promenerar. Det är en del av hans "nya liv", det där han ska bli smalare, aktivare och ja. Precis samma målsättning som förra året och året innan det och .. Ni förstår.
Bror min sitter upptagen med dator och xbox och satan vad mycket han har att göra!
Bror #2 sitter säkerligen bredvid och hjälper till. X-box och datorer kan charma de flesta "män". 
Om man ändå hade den förmågan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0