måndagen den 28 januari

jag skulle se både kent och hardcore superstar i vår, hade jag planerat
och så visar det sej att detta är när vi är i thailand
så det blev ingenting med det.
men det gör inte så mycket när jag vet att jag kommer att vara där

jag har ont i hela min mun
satans tandläkare.
och jag förstår inte varför jag ska betala mer än 400 kronor för att ni varje gång ska pilla sönder mitt tandkött och sedan tala om för mej att mina tänder är fina, it makes no sense. verkligen inte.

jag är så otroligt blek att jag tror att jag nästan är döende
det känns som att jag är vitare än snön som aldrig kom

denna veckan är det mycket. skola, träning, hämta pass, jobbgrejs, inflyttningfest, passa Alvin, gå ut och äta... ja, på onsdag ska jag ut och äta med mamma på kvällen.
älskade mamma.

i helgen blir det inflyttningsfest, äntligen, och utgång
jag ser fram emot det.
och självklart är ni bjudna, allihop.

någon ringde mej 523 gånger, ungefär, i helgen från skyddat nummer
när det står "okänd" på min mobil och jag är i närheten av pappa (som har dolt), och jag ringer upp mamma och undrar om hon ringt (hon har också dolt) och hon svarar nej,
hur vet man då vem som ringt?
nä, ring inte från dolt. antagligen svarar jag inte, och även om jag skulle vilja ringa upp så ger du mej ingen chans. 

nu ska jag skriva en jobbansökan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0