lite allt möjligt

Jag blir så trött när kvälltidningarna skriver egna antaganden om hur Heath Ledger dog. Det stod i Sydsvenskan, vilket faktiskt är en ganska trovärdig tidning jämfört med andra, att obduceringen inte visat någonting och att man var tvungen att vänta 2 veckor på fler svar innan man vet någonting. Hur är kvällstidningsmänniskor funtade egentligen? "Han dog av saknad av sin dotter", "han var gammal knarkare, man kan lätt trilla dit igen". Visst, säkerligen. Men innan ni vet säkert kan ni väl för fan låta människan, denna underbart vackra människa, vila i frid.

**

Nu är hemförsäkringen fixad. Och bostadsbidragsbeslutet också sa dom, men jag väntar och väntar, och det har ännu inte dykt upp i brevlådan. Ha, jag har ju inte ens en brevlåda! Jag har ett postfack! Så det så.

Jag har storhandlat idag. Mitt frysfack är fullt. Det var det innan också, men nu blev jag tvungen att ta ut de isbitar som jag så smart fryst.
Just nu ligger dom bredvid vasken i köket, nej, det gör dom inte, dom finns inte mer.
Det är bara vatten där nu.

Helgen börjar imorgon.
På lördag ska jag minsann till storastorasyster och äta tårta och mat.
Det är så tryggt där på nåt sätt. Jag ska fråga om jag får flytta in i deras garderob, och hoppa ut lite när jag blir sällskapssjuk. Jag skulle inte tacka nej till en inneboende i min garderob inte, så länge personen kom ut när jag ropade att sällskapssjuks-symtomen började kännas igen.

Jag är alldeles för trött för det här idag, känner jag. Allt blir bara konstigt i huvudet och det man tänker då bör man inte säga. Risken finns att folk tror att man är knäpp.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Äääh..tyst nu!
Du är hemskt mycket bjuden på en eftermiddagsfylla på måndag då jag fyller år.
Jag och den man jag lever med tar och bjuder en Erik och övrigt sällskap på middag och sen tar vi en cpfylla. Helst innan kl 19.
Välkommen kära du!

2008-01-26 @ 00:41:45
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0