Ha!

Plötsligt faller 3462 snöflingor i Malmö under en halvtimme och temperaturen lägger sej under noll grader.
och så är hela stan i kaos?
För att folk kör bil som om vägarna är lika o-hala som en sommardag,
för att olk springer över Gustav Adolfs torg, som bara är svinhala kullerstenar, i sommar-gympaskor

Hala vägbanor betyder inte 110 km på motorvägen och 40 km i stan.
Underkylt regn + snö + minusgrader betyder inte tunna gympadojor.

Plötsligt faller 3462 snöflingor i Malmö,
och så är folk dumma nog att falla också.

Skärp er.


Vissa är tydligen så dumma som de ser ut.
Punkt.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hellu! Vilken fin lägenhet! Nu blir jag riktigt avundsjuk =) Hoppas du trivs! ses snart i skolan.. blää..(för skolan alltså) Kram!

2008-01-06 @ 22:41:59
Postat av: Erik Nilsson

jag lovar att skärpa mig!!

2008-01-07 @ 20:11:48
URL: http://gegen.blogg.se
Postat av: Cemo

Haha! Håller med till 100 procentuella procent!
Har du något tips om var fasiken kan jag hitta vantar förresten?! Vintern här verkar bara vara något modefenomen som är över redan i oktober...
Jag FRYYYYSER om fingrarna!

2008-01-10 @ 13:25:45
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0