fussball

jag hamnade hemma hos pappa efter att ha varit hos mamma efter att ha varit hemma en stund efter att ha kommit hem från systeryster
om jag skulle ta och stanna på samma ställe i mer än ett halvt dygn kanske

men idag ville jag bara slippa plugga,
och nu sitter jag här med lite nervositet inför imorgon eftersom jag inte är i närheten av färdig med det som ska redovisas
75 % skulle vara klart imorgon
jag tror jag har 34, cirka
det får räcka den här gången
på fredag är jag i alla fall 100 %

broren sitter i soffan bredvid mej, honom saknar jag!
det är fussball på tv minsann.

3 minuters tilläggstid
men ni är puckade i huvudet om ni tror att det blir 2 mål nu efter att Van Nistelrooy redan avgjort matchen med två härliga skott

så det så. there's no way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0