film i soffan

Arthur och minimojerna, det är en skum film
en liten pojke som liksom åker igenom en stor kikare och blir en så kallad "minimoj" i deras land
det är nästan lite läskigt
om jag hade fått se den filmen när jag var liten hade jag nog blivit lite rädd
nu blir jag bara trött,
men den är nog snart slut

Jag har laddat ner fem filmer nu som jag ska se i helgen
men säg det inte till någon, för då kan polisen komma och ta mej

jag skulle hellre vilja att du kom och tog mej

Herr bredband är en trevlig filur, och så fort han kom så förlät jag honom för tiden jag hade fått vänta.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Jag fotar kvittot och skickar till dig. Känns det bättre då?

2008-01-18 @ 10:41:29
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0