aftonen

Dagen idag började med havregrynsgröt
sedan blev det jag och syster och träning som kan sammanfattas med ett ord; svettigt
sen var jag minsann duktig och mötte upp mickis, josefin och ebba i skolan för att plugga,
och jag kom en bit på vägen.

Jag har precis ätit mackor och druckit varm oboy. Det ni!
Nu funderar jag på att lägga upp alla papper, tidsdagböcker, böcker och skit på hela bordet och göra klart det satans arbetet en gång för alla, så att jag slipper det sen
men under tiden som jag funderar vet man inte vad som kan dyka upp.

Några minuter tidigare:
- Amen, jag pallar fan inte, jag är SUR!
- Ja, men det är en fin tröja du har.

Sen var det inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0