.

Det kan inte vara en slump!
Att jag kände mej lycklig när jag gick ut i solen idag.

You make me feeeeel good.

jag hade tungan fel i munnen igår
tungan i fel mun?
och så vidare
och vidare
och ja. punkt.

kvällen igår blev bra
med världens underbaraste mickis-josefin-anna från klassen, med en tjurig micke, en jonas-sam-sonny-trio som jag inte sett på år och dar
här, några bilder, men fler vågar jag inte lägga upp pga rädsla för attack.



Dagen idag har jag ägnat åt en liten liten människa.
Vi har minsann varit på terrariet i Folkets park!


Nu ska jag köra ett par otroligt snygga, sexiga, fruktansvärt heta killar till Svedala. Vilken ära!

"Everywhere you go -perfection"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0