update.

Jag hamnade i Kävlinge ikväll
med syster och bror
skratt och mys

det var ett skov i magen, trots allt.
så nu blir det 12 tabletter istället
och så hoppas vi på det bästa den kommande veckan.
andra alternativet är kortison, och då är risken för blodpropp stor, särskilt efter att jag redan haft en
plus att man då får profylax, dvs en spruta som man själv ska ta i magen
- jag vägrar.
och ber till gud, ännu en gång, att det ska kännas bättre om en vecka.

time och simrishamn. simrishamn och time.
och ingen ork.
plus ekonomi plus juridik. plus tenta. plus en thailandsresa som ligger samtidigt.
men den ser jag fram emot i alla fall. ingen stress, och sedan tror jag att magen är sej själv igen, att den är min igen.

om ni träffar mej nu, och jag är lite off,
då beror det på medicinen.
jag är liksom halvt drogad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0