srgvk
Det har varit en lugn helg. Som vanligt nu för tiden, känns det som. Jag har varken lust eller ork eller energi till annat just nu. Jag vaknade hos systeryster i morse av en katt som jamade. Dagen har sedan gått åt till att göra Malin och Daniels bröllopsinbjudningar tillsammans med mina systrar.

Nej, jag mår inte bra nu. Inte det minsta.
Jag är arg på min satans doktor som skulle ringa förra fredagen innan han gick på semester en vecka men aldrig gjorde det, för jag fick aldrig någon ny medicin och nu är magen värre än någonsin.
Jag kan knappt röra mej så ont jag har ibland när det kniper till. Är det egentligen inte helt sjukt?
Imorgon ska jag ringa, för han ska vara tillbaka då, och jag ska vara arg, förbannad, besviken, och berätta för honom hur dåligt jag mår. Och så ska han göra det bra igen. Eller åtminstone skriva ut bra medicin som fixar min mage en gång för alla. Jag är trött på detta nu.

Rädda mej, någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0