mitt område

Jag har varit ute på promenad i mitt område idag, och konstaterat att det är ett
alldeles för fint men ändå fult område faktiskt. Ni skulle förstå om ni såg det jag såg.
Först satte jag mej vid havet.
Det kan jag inte säga annat än vackert om. Om det inte hade varit så himla kallt idag hade jag kunnat sitta och stirra ut över det hur länge som helst.

Trygg är man i alla fall alltid här på somrarna som ni ser. Allt tack vare Malmö stad och Trygg-hansa! Wow.

Vi har en väldigt fin plats med en del bänkar där man kan sitta och koppla av och mysa.
OM man kan bortse från allt väsen från intillliggande arbetsplats dvs.
                                               
                                                     Och såhär otroligt vackra hus finns det i området. Kan ni tänka er!
                                                                           

Sist, men inte minst, måste jag visa er hur vi ser på folk som inte kommer härifrån. Folk som inte passar inte. Folk som är, lite som jag. Folk som är, precis som oss.

Kommentarer
Postat av: Erik Nilsson

Hehe, gulligt värre :D

2008-02-21 @ 02:54:17
URL: http://gegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0