Mina kära vänner.

Det har hänt massor sen sist.

Jag har suttit på en buss och filat en nagel
Jag har dansat på Kb, med de underbaraste av klasskompisar
Jag har ätit en tredjedels vegetarisk pizza, efter att ha plockat bort ananasbitarna, delad med Josefin och Erika
Jag har väntat på en buss i tjugo minuter ute i kyla och mörker
Jag har legat i soffan med min proviva senare samma natt och druckit den i hopp om att slippa ha ont i magen
Jag har gått och lagt mej
och vaknat igen.

Och dagen idag orkar jag inte ens berätta om, jag är trött redan nu.
Men jag har skrattat med syskon plus Oliver, men han är ju en sådan där bonus-bror, så då är han väl också ett syskon. Det känns så i alla fall.
Nu ska vi iväg på kalas hos Maries syster och man, en familj som inte är min, men som ändå känns ganska trygg.

Håll tummarna för mej och min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0