jag fattar ingenting.

Jag har minsann äntligen satt mej ner för att titta i Luleås årsredovisning.
och titeln på det här inlägget säger allt.

dessutom är det lite för mycket annat i huvudet, i livet, just nu

"hon berättade sin historia
och om styrkan hon fått
hur värdena ändras
när sjukdomar kommer"


hur värdet på allt förändras. hur synen ändras. hur allt liksom bara spelar en annan roll.

Inte nog med att jag har massa extra medicin nu när magen bråkar med mej,
jag lyckades knäcka ryggen idag också, så jag har gått fram som en 100-åring hela dagen

jag gick och lade mej med fjärilar i magen igår kväll, som en liten liten känsla av förälskelse
och så vaknade jag i morse,
och hade drömt om honom igen
vad gör du i mina drömmar?
var snäll att avlägsna dej ifrån dom                          - eller kom närmre, på riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0