eftermiddagen

eftermiddagen spenderade jag med min bok

jag tog med den ner till havet, som jag kom på att jag har bara någon minut utanför
sen satte jag mej där, i solen, med uppknäppt jacka, och ändå var det varmt
när jag blundade kändes det som att jag var i skärgården, när jag hörde måsarna och vågorna
solen blänkte i havet, och plötsligt kom två svanar förbi
jag önskar att jag kunde visat med en bild, men det får bli en annan gång, min kamera har jag glömt hos min mamma, och den får jag tillbaka imorgon.
då ska ni få se.
något som är snarlikt ett paradis.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Ja! Idag ska jag åka ut till Jägersro och handla på gigantiska Coop. Fats min absoluta favoritaffär är nog Ica ute vid Mobilia. Man kan handla ett helt kylskåp på bara rea. GRAVAD LAX!
Har du handlat på Coop vid Burlöv Center? Funderar på att ta det imorgon!

2008-02-19 @ 13:01:14
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0