foto - update

Det finns massor av bilder från den senaste veckan, ska jag tala om. Jag har bara inte haft tid att lägga in dem förut, och nu kommer ni säkert ändå bara orka kika på två tre stycken av dom. Men dom ska ligga här i alla fall!

Efter fredagkvällens pepparkaksbak blev det lite mysigt med denna lilla varelsen.
Av någon anledning avbröts baket av att några var TVUNGNA att titta på idol-finalen. Fast man kan väl kanske se hur mycket jag inteallslåtsas tycka om den, och hur systeryster stortrivs.



på lördagmorgonen fick vi finbesök hos systeryster! Maja kom, och skulle passas, oväntat, men otroligt mysigt!
Jag till och med somnade med henne på mej innan Jenny kom och hämtade henne.


Sedan har vi ju julbakat, syskonen och mams! Ni får bara se några av bilderna, eftersom vi är ganska knäppa (läs: totalt störda) när vi är bara vi, och jag kan inte låta er se hur vi beter oss då. Ni får i alla fall se en halvstörd syster, alla knäck, en söt syster med en stor lussebullsdeg och sen alla lussebullar.



Jag har dessutom varit och sett världens finaste luciatåg! Med världens finaste lilla tomtenisse! Fast han var, enligt sej själv, ingen tomtenisse. "Jag är bara tomteAlvin"  Sötast.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0