when kindness falls like rain

jag håller på att bli galen. jag vet det. jag kan inte sitta stilla. idag har jag bubblat över av energi och glädje och jag vet inte var det kommer ifrån.
var det för att jag släppte det som tyngde ner mej? släppte de som inte gjorde mej det minsta glad?

kanske borde jag lägga mej och se om det går att spara lite av dagens energi under kudden till imorgon

visst trodde jag att det kunde vara någonting väldigt väldigt bra, från början.
som att jag lurade mej själv, eller drömde innan jag ens visste någonting, eller gav mina drömmar ditt ansikte innan jag sett mer av dej än just det, eller fick för mej att du var vackrare än någon annan, eller intalade mej att du var finare än en annan, eller trodde mej inse att du var precisådärsomjagskulleviljaattduvar
visst trodde jag mer
men jag tror nu att det är bättre såhär.

"Can you help me unravel my latest mistake
- I don't love him
Winter just wasn't my season"


jag kan inte mycket, men en sak är jag fan ta mej jävligt bra på.
- ärlighet

Kommentarer
Postat av: Cemo

Gratulert på namnsdagen!

2008-12-09 @ 08:46:08
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0