tanke - update

Mannen (?) med de otroligt vackra ögonen var på gymmet i förrgårkväll
och jag vet nu att man kan förstöra ett par underbara ögon med en ny otroligt ful frisyr
jag lade inte ens märke till honom förrän precis när jag skulle gå
dumma dumma människa, be till gud att ditt hår växer ut snabbt igen!

ha, jag drömde förresten om max igår natt.

- varför finns det folk som är så otrevliga?

vad som än har hänt
vad vi än har känt


Jag ska klippa lugg.
Sen skiter jag i om jag inte passar i det, men jag har provat allt annat och nu behöver jag en förändring igen.

Söker alla människor spänning?
eller handlar det om att man faktiskt är bortskämd med för mycket trygghet i vårt land?

Förresten;
guaccaMOLLE: jag tänker på dej, kompis.
En dag kommer du att bli samma glada människa som förut, som alltid skrattade.
Det tror jag verkligen på.

"I carelessly wasted my time"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0