o-o

det hade blivit ett litet utbrott hos mormor och morfar när mamma träffade sin syster och dennas familj häromdagen.
jag önskar att jag hade varit där. jag hade också haft ett och annat att få ut.
men det kanske egentligen inte är värt det.

i natt drömde jag om dej.
om att du kom och ville prata. men jag vart så fruktansvärt arg att jag skrek på dej att du var elakast i hela världen, att du skulle hålla dej borta, att du aldrig mer fick finnas i min värld.
jag var arg när jag vaknade men insåg då att det faktiskt är jag som inte längre får finnas i din.
- ja! jag saknar dej! jag hatar det, men jag saknar dej.                                
                                                                                   och tycker illa om dej på samma gång.

Det har varit en bra helg med syskling, och idag också med brorsan. Mysigt! Imorgon måste jag lämna in min uppsägning på lägenheten, annars blir det aldrig av, jag känner ju mej själv. Jag vill träna också, men jag är så förkyld att jag inte kan andas genom näsan och måste snyta mej en gång varannan minut, så det kan bli klurigt. Men jag har en hel natt på mej att hinna bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0