män i all ära

När jag stod och väntade på bussen idag mötte jag en märklig farbror, som kom fram till mej och sa lite käckt: "Alla fryser idag, till och med jag. Jag brukar inte frysa." Sen skrattade han lite som om det vore ett skämt, och gick iväg. Efter en stund kom han tillbaka igen, kollade på sin klocka, sa att den var sjutton noll noll och skrattade, vände sej mot mej och sa "det var väl sjutton också!" Sen skrattade han ännu mer. Jag fattade att han också egentligen väntade på bussen när han kollade på tidtabellen och konstaterade "dom är sämst i Sverige" och gick.

"vi blir vad vi väljer
vi blir vår ensamhet"

Emil mötte mej när jag kom hem idag, den herren är alltid lika trevlig.

Nu ska jag äta upp, och sedan efter en stund, hoppa iväg till gymmet och träna med de stora männen!




Förresten, förresten, förresten!

Den 31 januari börjar jag flytta in mina grejer i en ny lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, man upphör snart inte att förvånas längre. Knäppskallar!

2008-12-12 @ 16:13:43
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hmm.. det lät som en konstig mening jag skrev nyss.. :) Det jag menade är att snart förvånas man inte längre över hur sjuka folk är!

2008-12-12 @ 16:16:54
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0