Emmig-slemmig

"Du är med mig vart jag går
Genom månader och år
Du är med mig alla dar
Du är med mig vart jag far
Du är den jag kunde va

Och ingenting kan skilja oss
Och ingenting kan splittra oss
Och ingenting kan slita oss isär
Och ingenting kan få oss
Att överge varann"

Det är lite av en minnes-dag idag.
Jag hörde nyss en låt av Mikael Wiehe, och kom att tänka på Emma. En liten sekund där saknade jag det vi hade, men så kom jag på allt det som var mindre bra, och jag släppte det ganska snabbt igen. Men visst saknar jag den Emma som var min vän, som var min bästa vän just då, och som jag skrattade tillsammans med. Den Emma kommer jag aldrig glömma. För det vill jag inte.

Punkt slut.



och när jag ser den första bilden, så kan jag inte låta bli att tänka på "alla måste dansa" och skratta ihjäl mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0