den andra december

Trots ett helvetesregn och en gråmulen nyans över hela staden så har det faktiskt varit en helt okej mysig dag.

Det var otroligt skönt att prata med Erika i skolan idag under tiden som vi verkligen "pluggade". Hon har nog rätt i det hon säger, att nu får det räcka. Man ska inte behöva ta sånt där för att man råkar bry sej om någon mer än man borde.
Jag litar på Erika. Hon är en av världens finaste människor, skulle jag tro. Det märks tydligt.

Av någon anledning mådde jag illa under mesta delen av dagen. Jag vet, jag har inte mycket intressant att skriva idag. Jag har inte någonting som jag måste få ur mej, ingenting som måste förmedlas och verkligen ingenting som ni skulle tycka vore kul att läsa ens. Men jag skriver i alla fall. Det är så jag gör.

Jag har i alla fall fått tacos till kvällsmat idag. Det var utomordentligt gott.
och så har jag fått minst femton pussar av min älskling, den mest underbara av alla som finns.

nu vill jag sova gott.

jo, en sak måste få komma ut. Jag saknar mitt charmtroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0