2008

Nyårsafton. Som om någon missat det.
Redan nu vid sex smäller det fullt av raketer häromkring.

Jag bryr mej inte om att fira att ännu ett år gått, att det imorgon istället är 2009, what difference does it make?
Absolut ingen. Tiden går ändå. Precis på samma sätt.
Det finns andra saker att fira när man väl firar.

Jag ska stå långt ifrån alla raketer ikväll, det är ett som är säkert.
Minnen från systerysters bröllop har fått mej att aldrig någonsin vilja vara i närheten igen.
Hur fint det än kan vara. Mitt ärr på armen, och mina minnen därifrån, ska påminna mej om hur hemskt det kan sluta.

Jag har en del nyårslöften också, minsann. Kanske låter jag er ta del av dom nästa år, men nu ska jag ta vara på de sista 08-timmarna.
Gott nytt år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0