ytterliggare en helvetes jävla dag.

05.18 slog Annapanna upp ögonen i morse och trodde att klockan var 10.18 som den hade varit i Thailand.
Att Anna inte somnat förrän vid halv tre, tre pga en viss människas ord
och att Anna vaknade till flera gånger under natten och insåg att denna människa varit med i varenda dröm
- det hör inte hit

Jag tror att det sista avgjorde. Att denna människa sprang efter mej när jag gick och vägrade ta ett nej på frågan om vi skulle ses idag.
- Så ses vi imorgon?
Jag kunde knappt se in i ögonen utan att skrika ja ja ja ja ja - JAA!
men istället sa jag
- Kanske.

som att jag hade på känn att någonting skulle gå snett idag
jourläkarcentralen nästa.
jag har så ont att jag gråter och skriker

och när jag försöker fokusera på ett par ögon som gör mej glad
kan jag ändå bara höra en och samma sak i huvudet gång på gång;

- hur mycket tål en människa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0