söndag

Vad finns det egentligen att säga på en söndag?
Det var en kul kväll igår, med alldeles för mycket Coca Cola, det känner jag nu, men när jag kom hem och lämnade bilen hos pappa blev allt katastrof. I alla fall i mitt huvud. Inuti.
Jag var ledsen hela natten. Och morgonen. Och nu? Jag vet inte.
Orkar man vara ledsen hur länge som helst?

Jag orkade mej in i duschen nyss i alla fall, och är fräsch för en gångs skull. Jag ska ta mej till Ica och handla så att jag får i mej någon mat ikväll också. Det är en ganska så bra idé.
Jag hoppas på ett besök från en kär vän också. Annars vet jag att jag ser henne imorgon. Det gör världen lite ljusare just nu.

"jag har låtit dej förstöra mej, jag har stampat i din takt"
you wish, stick härifrån.

F-I-E-N-T-L-I-G-H-E-T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0