paranoia

detta är helt totalt sjukt, nästan så att man måste skratta
men jag orkar inte bry mej mer
man får vad man förtjänar, så är det alltid.

"vill du få en att må dåligt?"
nja, ja, jo, det vill jag nog ja - för det vet vi ju båda två att Anna är en hemsk människa och en otroligt dålig vän!
att jag inte tänkte på det!
såklart att hon gör allt för att få dej att må dåligt, det är ju det hon alltid försökt genom att ställa upp och finnas där och svara på i princip varenda sms i flera år sen du började må dåligt
just det. precis så ligger det till. då är vi överens.
men nu - ingenting mer.

nu räcker det. och snart är det dags för öl. med de vänner som faktiskt finns där för mej också. ♥ sådär som man ska vara för varandra, och inte bara på ett håll.
oh, crap. jag ska bara snyta mej femton gånger till, så jag kan andas mellan varven. det underlättar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0