om 2 dagar

Har sitter man i Thailand, fortfarande i den minst 30 gradiga varmen, och sa far jag reda pa att tenta, arkivuppgift och b-uppsats vantar mej nar jag kommer hem. Underbart. Jag visste det dock redan innan jag akte, men forst nu kanns det jobbigt.
Asch, det loser sej. Det brukar ha for vana att faktiskt gora det. Det kan bara ta ett litet tag.

Haromdagen akte Anton och jag en tur pa Gumpy-lumpy, en valdigt stor och sot elefant, genom djungeln.
Jag hade velat ta med honom hem.

Nu borjar hemlangtan komma pa riktigt. Har bara imorgon kvar har, sedan ar fredag bara en lang resdag fran klockan sju pa morgonen. Nu blir det ett dopp i poolen pa hotellet, tror jag.

- Smakar allt bra?
- Excuse me, we are missing the pommes.
- Jasa, men du kan prata svenska med mej.


Kramp i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0