Mr. August

Mina kära vänner, hälsa på August!
En liten murvlig lejonkanin, och min nya vän. Nåja, vi ska bli vänner i alla fall, den dagen då han vågar sej ut underifrån soffan och kan mysa hos mej mer än två sekunder.
Lite tålamod bara, så tycker han nog om mej snart.
Mitt lilla lejon!

Annars då?
- Jag har ingen satans aning.
Det var någonting med lite mys, någonting med att jag tränar igen, med att jag börjat springa, någonting med att jag känner det i magen, med att jag vill men inte vågar, någonting med en dejt och någonting med att..
Jag vet inte.
Ikväll.

Kommentarer
Postat av: Cemo

AAAAAAAAH!!!! Det är ju cp detta!
Idag på vägen till jobbet gick jag och funderade på vad nästa kanin ska heta när Isak dör (Han är gammal) och tänkte då på August om det visar sig vara ännu en kille.
Men herren var mycket söt och jag önskar Er all lycka och välgång i livet!

2008-04-25 @ 16:27:44
URL: http://cemos.blogg.se
Postat av: Elin

Vilken söt liten kompis du har!!En liten murvel!!

2008-04-25 @ 17:48:37
URL: http://www.fiken83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0