Arg igen..

Ja, jag är arg.  Vadå då?
Jag är arg på pappa, för att han inte fattar nånting, och ändå inte skulle bry sej om han skulle förstå.
Jag är arg på henne, för att pappa blir så annorlunda när hon är där, och för att hon är det alltid.
Jag är arg på .. Äh, vem bryr sej.
Jag är arg på hela världen, för att det alltid är någonting som måste störa. Imorgon måste jag ringa vårdcentralen. Vem orkar? 
Sam borde i alla fall lära sej att tajma sina besök till bo01 bättre, och inte dyka upp när jag inte är hemma. Det blir så svårt då.
Jag har i alla fall tränat på friskis&svettis med Josse idag, hulken nästan! Sedan blev det grillning idag igen, vi är ganska mysiga, faktiskt. Imorgon är det valborg, men vad spelar det för roll?
Nu har jag precis fixat bland mina papper, och sitter och dricker ett glas saft medan jag kollar på matchen mellan Barcelona och Manchester. Intressant.

Jag har tre sms sparade i min utkorg på mobilen, för jag vet att jag inte borde skicka dom, och då gör jag inte det heller. Men satan vad jag egentligen vill
- ha dej här, bara

Kommentarer
Postat av: Terra

Känner igen det där :) Men det kan ju vara bra att vara arg, om man får utlopp för det.
Kram

2008-04-30 @ 20:13:58
URL: http://goingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0