10 april

jag vet inte vad jag ska skriva, jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte var jag ska ta vägen

men jag tror att jag vet var jag vill
och det skrämmer mej sominihelvete

äh. jag ska ta en dusch nu. eftersom jag inte gjort det på ett par dagar. sist jag duschade var nog i tisdags innan jag tog bussen in till stan i regnet den kvällen för att gå på bio där det inte visades några bra filmer.

jag vill inte ha fler pauser från mitt liv nu när jag äntligen lärt mej leva.
jag är så trött på det här nu. jag vet att jag gnäller, jag vet att jag låter bitter.
men vem som helst hade tröttnat på att vara jag för längesedan.

Inte nog med det.
Jag tänker på dej.
- helvetes jävla skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0