who's fooling who?

jag har äntligen gjort allt jag ska.
packat, fixat, förberett, ja..
it's all done.
fanken vad jag blivit sådär svengelsk.
swinglish, so to speak.

"We pity you loves leftovers,
we look down on those who can't stay true
We are safe but we can't stop wondering,
if this is it then who's fooling who?

And nothing really scares us no longer
We've tried the nastiest words we could find
They say what doesn't kill makes you stronger
But should it be about how to survive?"

Imorgon åker vi, hemma igen på fredag.
I'm going to bed.
och hoppas på att drömma om samma människa som dök upp i drömmen i natt.
det var mysigt. till och med i magen när jag vaknade.

Kommentarer
Postat av: Maria

har du haft en hemskt tråkig dag? man börjar ju hundra när du uppdaterar din blogg femtioelva gånger! jag vill också till ullared!!! Tänker du åka iväg igen? Du är minsann hopplös du! Ha en trevlig resa vart du än tänker åka?

2007-11-21 @ 05:32:50
Postat av: Erik

Neeej, inte som gubben i låden.. jag visste att du skulle skriva det.. tänkte först skriva, "men inte som gubben i lådan"... I know how you work girl!:. haha

2007-11-21 @ 06:50:23
URL: http://gegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0