tråkigt.

Såhär tråkig är Maria. och jag. och alla andra som skrivit sånt här.
förresten så är det nog så att man HAR tråkigt, inte att man ÄR tråkig.
det glömde jag säga.


1. Hur gammal är du om fem år?
27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Paps, Elon och Malin!

3. Hur lång är du?
1,68 (typ centimeter, känns det som ibland)

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Two weeks, tror jag

5. Vem ringde du senast?
Malin

6. Vem ringde dig senast?
Pappa tror jag.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Aaaah, jaug sauknar daij määä! (bääää) Vi ses snart!" 

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Depends, blir för många sms och för lite prat, så föredrar att ringa!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda.

10. När såg du senast din mamma? 
På ett foto på min anslagstavla här nyss, och i verkligheten var det nog i torsdags.  

11. Vilken ögonfärg har du?
Är det inte lite komiskt att jag är blåögd?

12. När vaknade du i dag?
Faktiskt faktiskt faktiskt klockan fem!

13. Vilken är din favoritjulsång?
Rudolf med röda mulen, yääh, nä inte fanken vet jag

14. Vilken är din favoritplats?
Jag hade en i någons famn, sen blev det på en gunga, och nu tror jag att det är en blandning.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ingen aning..

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Vid 32? Vad hände med att ta en dag i taget?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörker, monster under sängen och död.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Ett av pappas traditionella skämt.

19. Hur stor är din säng?
1,20

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 st, för någon har snott dom andra två.

23. Hur många landskap har du bott i?
Två stycken. Skåne & Norrbotten

24. Vilka städer har du bott i?
Luleå, Malmö, Svalöv, Barcelona

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Jag älskar skor, men ingenting slår barfota om sommaren!

26. Är du social?
Konstig fråga, är inte alla det mer eller mindre?

27. Vilken är din favoritglass?
Päääääron

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Regel nummer 1; fråga inte ett kakmonster om efterrätter, desserter eller tårtor, då blir svaret alldeles för långt.

29. Tycker du om kinamat?
Jao..

30. Tycker du om kaffe?
Love it.

31. Vad dricker du till frukost?
Juice oboy te kaffe vatten eller nåt..

32. Sover du på någon särskild sida?
Alltid in mot väggen..

33. Kan du spela poker?
Jag tror det..

34. Tycker du om att mysa/kela?
Dum fråga. Är jag mänsklig?

35. Är du en beroendemänniska?
JA.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jaaa, fast bara en tror jag.

37. Vill du ha barn?
Mini- Anna? Självklart.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, lite franska och spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
En av få sjukhusgrejer jag slapp :)

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet såklart!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Upplevelser av olika slag. Och kläder.

42. Äger du dyrbara smycken?
Det skulle jag nog inte säga.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Kollar knappt på tv, men prison break innan det spårade ur. Greys anatomy nu kanske.

44. Kan du rulla med tungan?
Nej.

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Känner bara roliga människor.

46. Sover du med gosedjur?
Haha ja, som jag haft hur länge som helst. man får inte bara överge dom.

47. Vad har du för ringsignal?
Homer som skriker att han är smart.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Något finns det.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Hmm, det var svårt, men det ligger en sax här som har lite rött på sej faktiskt.

50. Flirtar du mycket?
Folk säger det, men jag vet det oftast inte själv.
 
51. Kan du byta olja på bilen?
Yes

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
"Nu vill jag sjunga dig milda sånger"

54. Läser du dagstidningen?
Ibland, om jag orkar.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Näää, ge mej Kalle Anka igen!

56. Dansar du i bilen?
Dansar och dansar. Har gjort ett par gånger med några galna vänner.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Var nåt på i bilen, men vet inte vad det var.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Min systers önskningar inför julen, faktiskt.

59. När var du i kyrkan senast?
Kan ha varit på farfars begravning.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Högstadiet? Försöker minnas här. Trudi var bäst.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Oj, ett bra tag. tror jag.


Så otroligt meningslöst och ändå har tiden gått.
Om någon kommer på en rolig idé på vad man kan hitta på exakt precis just nu, ring mej.

Kommentarer
Postat av: Erik

WTF... orkar sitta och svara på alla dessa frågor :D.. haha :D

2007-11-20 @ 16:56:04
URL: http://gegen.blogg.se
Postat av: Maria

nej man ÄR inte tråkig, man HAR tråkigt! Idag har jag shoppat up palla de där pengarna som jag ahde råd att spendera denna månaden, så nu blir det till att leva fattigt resten av månaden. haha! Jag är hopplös! jag försökte ringa dig, men du ville då inte svara! Vi ska prata ju! Hallåååå

2007-11-23 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0