om man skulle ta och sluta fotografera

Jag vet inte om jag någonsin varit såhär uttråkad och sällskapssjuk som just nu.
Jag lade i alla fall precis in bilderna från Simrishamn på datorn, och jag fattar inte hur två nätter där kan resultera i så många bilder.
Fredagskvällens bilder lade jag också in, och vissa av dom är bara så klockrena att jag var tvungen att lägga upp dom här.
 till alla intresserade så såg jag ut såhär innan jag fixade frisyren återigen och gick ut.
 efter en shot. den var INTE god!
jag & erik är iaf bäst på poser.          erik, jag, elon & lina på jeriko. 


Det finns ungefär 50 bilder till bara från i fredags, men dom får ligga på datorn så länge, tills jag vet vad jag ska göra med dom.
En dag ska jag försöka räkna ut hur många foto jag tagit det senaste året.
Men då ska jag vara mer uttråkad än idag.

Såhär ser jag ut efter fem dagar i soffan och sängen.
Jag vill inte vara sjuk mer.                                                      
Nu räcker det.
Imorgon går jag till skolan.

Kommentarer
Postat av: Erik Nilsson

Hahaha.. vilka jävla bilder.. du får framförallt sluta ta bilder på mig :D..eller nej det e ganska roligt att se sig själv :P eftersom annars brukar det alltid vara jag som står med kameran :D

2007-11-28 @ 13:06:36
URL: http://gegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0