mys-helg.

det har varit världens mysigaste helg

igår vaknade jag av att en liten liten kille kom in och skrek "bu" där jag låg och sov
sen hämtade han en bok och "läste" en saga för mej
om en "bjon" (björn), en "månne" (måne), en "pärna" (stjärna), en baun (ballong) och sötast av allt, en myts (mus)
det är inte lätt när man är liten
allting blir inte alltid rätt
men det blir så mycket roligare

    

det är inget snack om vem som varit i centrum i helgen i alla fall
men det finns ingen som passar där bättre än just han

jag har inte varit så långt bort, maria
jag har bara varit iväg ett litet litet tag
som att leta efter nya perspektiv

"Why do you come here, when you know I've got troubles enough?"

usch vad hemskt.
men det ligger något i det, faktiskt.

ska det kännas så som det gjorde på vägen hem?
oro och ångest och stress i magen
jag behöver ett nytt hem
men det är lättare sagt än gjort, kan man väl säga

"I love the way you love
but I hate the way
I'm suppossed to love you back"

- minns du smaken av min tunga?

Kommentarer
Postat av: Maria

Joho du är visst då långt borta. Men ska ska jag dricka vin och du dricka öl! Sådetså! barn är söta, man blir hlaf utav dem. De kräver inte så mycke och lbir glada utav allt. Suveräna! :)

2007-11-19 @ 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0