"kopiera och klistra in"

sitter hemma hos mamma och skrattar åt Kristoffer Appelquist på youtube
vi var på la coronne igår och såg honom, robin paulsson pch hasse betnér
det känns i magen idag att jag skrattade massor då

jag drömde i natt, om dej faktiskt
och jag vaknade och hela dagen har de konstiga fjärilarna i magen varit kvar
som förälskelse, men ändå inte
eftersom det bara var en dröm så långt ifrån verkligheten

i onsdags var jag hos gunvor, och snart måste jag måla min bild
sedan åkte jag till mormor och morfar,
och stannade nästan hela kvällen
sen kom peter ifrån ingenstans och stannade till mitt i natten
jag sov ett par timmar bara,
och igår höll jag mitt tal i skolan äntligen
nästan skakandes, men det kändes ändå bra
och sen sovde jag ett tag efter skolan

sen firade vi min födelsedag, syskonen och jag
ett antal månader senare än den var
men det var mysigt och fruktansvärt roligt

"jag är bara inte van vid att folk man nyss träffat frågar om man är okej"
äh, det är väl bara bra
att folk bryr sej
jag bryr mej alltid för mycket om alla, har jag fått höra
men det är ingenting som jag tycker är dåligt
att bry sej om är för mej självklart, bara

ska snart åka hem och packa lite
och sen ska vi åka

vet inte om jag är hemma imorgon eller på söndag
men det ska bli skönt att komma ifrån ett tag

over and out. tjo


Kommentarer
Postat av: Maria

Firade födelsedag fyra fem månader försent! Ni är knäppa ni! Man kan inte bry sig om folk för mycke!! var ska du åka iväg någonstans? långt borta? Jag tror du är knäpp. Snart ska vi dricka vin, bara tre veckor kvar tror jag! :) Och kramas, en massa massa!

2007-11-16 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0