helt på tal om ingenting,

jag tror jag har snytit mej ungefär 13 gånger de senaste 10 minuterna
ingen del av min hjärna kan vara kvar i huvudet längre.

satan vad jag är sjuk.
jag skulle ha träffat micke äntligen idag
och nu kan jag varken träffa sofia eller mickis imorgon, förmodligen
som vanligt när man är ledig och vill så mycket så snöar det inne
för en näsa röd som rudolfs mule
och en hals ondare än tre knivar i benet

vad skriver jag egentligen?
jag bör nog gå upp och stoppa termometern i munnen för att se om febern stigit, men hur ska man kunna ha den i munnen och ha munnen stängd när man omöjligt kan andas genom näsan?
vilken otroligt dålig uppfinning.
jag skulle vilja kunna andas genom öronen.

nu måste jag smsa såfia om imorgon och hoppas på att hon inte blir besviken
någonting säger mej att hon ändå inte räknat med mej nu heller
och kan jag egentligen klandra henne när jag alltid lyckas bli sjuk vid de tillfällen vi ska ses?
nej.
och det gör jag inte heller.

kanske vaknar jag upp imorgon bitti helt frisk och pigg!
jag tror på mirakel.

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jag skulle allt vilja se dig andas genom öronen, jag tycekr det skulle varit häftigt :) Krya på dig vännen min!

2007-11-26 @ 00:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0