depp

jag sitter i soffan under en filt och med en kopp te

nä, jag mår faktiskt inte bra
inte det minsta
inte ens i närheten

jag har ont i hela kroppen, i alla leder, och mitt huvud dunkar
jag kan knappt svälja och inte andas genom näsan
jag fryser
och dessutom har jag på något sätt skadat mitt ena knä så det gör förbannat ont

sen är det något annat fel också, som jag inte ens vill ta upp
jag har en känsla av att jag vet vad det är
och jag mår illa.

ovanpå allt är jag ensam
eller känner jag mej ensam
hur förklarar man för någon att man känner sej mer ensam ju fler folk det finns runtomkring?
jag vet inte vad det är med mej
men jag vill mest bara stänga in mej i mej själv och vara där utan att behöva mer än så
om det vore så enkelt

stay away för fan
som om det vore något att hurra för att vara nära ändå

vad ska det bli av mej?
jag vet, absolut ingenting förmodligen

jag tänker på dej micke. på hur dina ögon lugnade mej alltid.

nu tar jag tre panodil och kryper ner under täcket och tycker synd om mej själv.
eftersom ingen annan uppenbarligen gör det.

Kommentarer
Postat av: Cemo

Jag ska tycka så förbannat synd om dig idag. Tyck synd om mig med så kan vi gotta oss i varandras elände.
För jag har det riktigt åt helvetes bedrövligt.
Skulle vilja svära på de nästkommande 14 raderna, men jag har lovat att sluta upp med sånt.

2007-11-25 @ 12:41:30
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0