slut

Jag behöver en kram.

Det var nog egentligen bara det jag ville säga.
Men eftersom jag är inte-det-minsta trött och klockan är kvart i fyra så skriver jag mest för att skriva, för att ha någonting att göra, för att ventilera
i princip

Satan vad jag blev rädd
sådär som jag blev av dej förut så ofta, före och efter vartenda jävla slag
och jag hatar att jag blev det i deras sällskap
jag trodde att det var så mycket längre bakåt

varför är alla människor som flera olika personer som förvånar en varenda gång?

jag vet att jag skrattade ett antal gånger under kvällen i alla fall, och hade mysigt.
sedan bjöd natten på en trevlig busstur hem, och för en gångs skull åkte jag inte själv.

jag slutar skriva i min blogg nu. i alla fall på ett tag.
och så levde dom lyckliga i alla sina dagar. (varför alltid DOM?)
Punkt.

Kommentarer
Postat av: danne

näääääj, sluta inte skriva..

2007-12-16 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0