sista dagen

Jag sitter hemma hos pappa, i hans nya soffa och ser på film och äter popcorn.
och jag är sjuk
på självaste nyårsafton!
men det känns inte riktigt som att det gör så himla mycket.

Jag har tömt alla flyttkartonger hemma hos mej nu, varenda en!
Kan ni tänka er, jag har fått ännu lite mer ordning nu.
Jag som inte brukar ha ordning någonstans alls.
Kryss i taket, nästan.

Jag tror fortfarande att jag har för mycket saker, men det är mest sånt där som jag brukar pyssla med hemma, och var ska jag då annars ha grejerna än hemma?
Nä, precis.

Vilken normal människa fotograferar sej själv och sin i princip enda vän varenda jävla kväll de går ut? och vem vill egentligen sen se de här bilderna? Med tanke på att ni är lika fula, båda två, dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0