sådär.

Det blev människa av mej idag också!
Efter en dusch, där jag förövrigt lyckades få tvål i ena ögat, så kändes det som att jag äntligen vaknat
Sen blev det en tur till Elin, systeryster som är världens bästa, med mamma och mormor
Nu har jag precis ätit jättegott med pappa och marie
och Pysen har öppnat en av sina julklappar!
och envis som jag är har jag packat in den igen
man får inte öppna förrän på julafton!
det vet väl alla.
bara för att han är katt, betyder väl inte det att han är ett undantag.

fan också
hela min kropp skriker efter dej ibland
så att det värker i den efter närhet liksom
jag vill ha dej, tror jag
men i vilket fall som helst, det kommer jag aldrig att säga.

Nu får jag åka och hämta broren på jobb innan kvällens planer fortsätter.
Klart slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0