så ligger det till.

Annapanson har flyttat, och äger inget bredband i lägenheten ännu.
Därför får man ta tillfället i akt och skriva lite när man är hos paps och hälsar på.
Snart ska jag till Jysk och Ikea.

Jag packade upp massor av lådor igår.
Jag är så himla duktig.
Eller så var jag bara väldigt rastlös och visste inte vad jag skulle göra när jag var sällskapssjuk.
Hajar som hajar visades på tv igår kväll i alla fall, och den räddade mej ett litet tag.

Halv tre i natt vaknade jag och var tvungen att kolla hur många fönster i turning torso som lyste.
Det var bara ett tjugotal i hela huset!
Anteckna det, det är väldigt intressant.

Dessutom behöver jag ett par sockiplast. Så jag inte ramlar i min trappa hemma.
Ni får skratta om ni vill, det gör mamma också.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du borde bli journalist. Eller åtminstone krönikör!

2007-12-31 @ 00:58:05
URL: http://jenny5.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0